diumenge, 22 de gener del 2012

UN DIUMENGE DE "PRIMAVERA"



















Com que ahir no vaig sortir de casa, he pensat que avui seria un crim no sortir amb el bon dia que fa! De fet aquest hivern és ben estrany. Cada any, cap al novembre em tocava d' entrar tots els testos amb els geranis a dins de casa, fet que em suposava un bon enrenou de fulles seques, espai ocupat,... Així que aquest any, potser per mandra vaig decidir deixar-los a la finestra, pensant en que si es gelaven, ja en comprariem de nous. Però la veritat és que de moment sembla que estàn resistint. Fins i tot algunes flors no han deixat de florir en tot l' hivern.
He sortit doncs a caminar una estona, avui corria un aire calent que aquí en diem Fogony.

Un 22 de gener no acostumes a trobar gaire gent pels camins... Després, abans de tornar-me a tancar a casa, doncs tinc que fer unes passades de mitja que em va manar la "profe", he passat per l' hort a veure si els alls ja assomàven. Però, és que fa tan poc que els vam sembrar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada